
طی حکمی از سوی معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت، دکتر فرشاد علیخانی بعنوان
رابط جمهوری اسلامی ایران با
مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف)
منصوب و به دبیرکل مجمع معرفی گردید.در حکم دکتر سید علی محمد موسوی، ابراز اطمینان شده که این انتصاب در تقویت همکاریها و تعاملات جامع میان کشورهای عضو مجمع در دو سطح مدیریتی و فنی تاثیرگذار خواهد بود.لازم به ذکر است که مجمع کشورهای صادرکننده گاز، مهمترین سازمان بین المللی جهان در توسعه همکاریهای گازی است که در سال ۲۰۰۱ و به ابتکار ج. ا. ایران تشکی وبلاگ دیپلماسی انرژی دكتر فرشاد عليخاني...
ما را در سایت وبلاگ دیپلماسی انرژی دكتر فرشاد عليخاني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 7 آذر 1404 ساعت: 18:21